Pages

ORYSENSE

Orysense

::GILA DRAMA:: AKU PILIH KAMU

Assalamualaikum. Hai.
.
Baru² ni, aku tersangkut dengan satu drama slot samarinda. Best sangat. Aku jarang nak sangkut layan drama tapi drama ni memang best!
.

Drama AKU PILIH KAMU ni bukan adaptasi novel ok. Skrip original arahan Zulhuzaimy. Pelakon² dalam cerita ni memang yang dah terbukti bakat lakonannya. Walaupun ada muka baru (Hafidz Roshdi), tapi lakonan dia boleh tahan.
.
Macam mana aku boleh sangkut dengan drama ni?
.
Aku pun tak tau. I guess i'm tired of adaptation drama yang berlambak sekarang. Tema lebih kurang je..
.
Mula² aku tengok drama ni, aku terus gugel sinopsis. First impression, macam adaptasi novel juga. Ada kawen paksa yada..yada...but still, i kept watching this drama to the end of episode without fail.
.
Drama ni, walaupun tak 100% patuh syariah*, tapi tak ada langsung babak sweet tahap kencing manis. Walaupun begitu, babak yang patutnya manis, memang terasa manisnya. Tanpa perlu sentuh² atau peluk². I even cried for one of the episode..(bukti drama ni memang worth dilayan).
.
Kepada yang terlepas drama ni dan tiba² terasa nak tonton@download drama ni lepas baca review gila drama ni, boleh la download kat
.
SINI
@
SINI

*patuh syariah tak semestinya drama islamik sahaja.

Okeylah. Till then, tata titi tutu!

No comments: