Pages

ORYSENSE

Orysense

::GILA DRAMA:: HATI PEREMPUAN vs BIDADARI

Hati perempuan vs Bidadari.
aku ni tak la kaki drama sangat. Tambah-tambah drama yg tayang waktu malam(bidadari bersiaran waktu malam).

Tapi kalau nak banding dua drama ni, serius, bidadari lagi best.

Aku ada la sikit menyampah dengan yuhanis. Asyik la cari pasal. Gaduh. Yang suaminya pun perahsia sangat..(nyampah2 pun hadap jugak..hahaha..)

Tapi...
kadang2 aku terfikir. Adakah aku ada 'yuhanis' dalam diri aku? Mungkin.
Aku jenis diam. Pendam. Makan dalam..suddenly 'BOOM!!' just like that..


Apapun watak fav aku ialah tengku zaqif. Comel je rambut kerinting dia. Macam naufal. Hahaha...

Heh. Merapu pulak.

Yang drama bidadari ni menarik gak. Gandingan amyra rosli dan shah jazle. Aku rasa diorang serasi berlakon sama. Yang tak best seminggu 2 episod aje.

Dalam drama ni watak suria tu kesian. Mak dia macam tak sayang dia. Bapak tiri plak lelaki tak guna. Ada abang tiri, perangai lebih kurang je ngan bapak dia tapi dia jaga la suria ni...tapi kut ada tujuan tersembunyi x tau la kan...

Kalau ada masa, layanlah drama bidadari ni. Tak la menimbulkan menyampah macam hati perempuan...+

No comments: