Pages

ORYSENSE

Orysense

DAH MALAS BERBLOGGING..(?)

entri ini ditaip sambil membaca komik dalam talian...hohoho....

betul ke aku dah malas berblogging?-mungkin tidak....ya aku dah jarang hapdet entri, tapi kan, bukan bermaksud aku nak berhenti blogging....

cumanya aku tak suka guna barang orang taip entri....itu lah nasib kalau laptop dah rosak....tambahan pula dah ada anak...masa agak terhad..-kunun

sebenarnya banyak juga entri menarik aku nak tulis cumanya idea mencurah-curah datang masa aku sangat-sangat tak lapang, contohnya masa menyusukan naufal...bila lapang pulak tak ada idea. ataupun aku lebih suka lepak-lepak tengok drama..-kantul..

nak tau? dalam aku bengang-bengang blender mill khind aku tak tajam(blend betik pun tak lepas..grrr), akhirnya aku nekad beli blender baru. miahahahaha!!!

duit tu hasil tabungan yang tak seberapa yang aku ada...tak apalah..janji aku tak malas buat puree naufal lagi..

p/s: membeli untuk kepuasan hati. tak suka asyik terkenang-kenang.

No comments: