Pages

ORYSENSE

Orysense

::REVIEW:: JOHNSON OXYGEN FRESH GEL LOTION

jujur ni..aku sebenarnya sangat tak suka berlosyen....boleh kata hampir tak pernah pun.....(losyen mustajab tu pun sangat susah aku  nak habiskan...sebab tu tak kurus-kurus..)

tapi, entah macam mana, tergerak hati aku nak beli lotion terbaru dari johnson's body care ni. oxygen fresh gel lotion namanya. menariknya, aku tiba-tiba jadi rajin menyapu losyen ini ke tubuhku...(naufal dapat sipi-sipi)

bau sangat fresh! macam oceanus bodyshop punya.suka!

teksturnya ringan, cepat meresap dan baunya yang segar memang best lah! paling best, losyen ni tak melekit. dan kalau kena air pun tak ada rasa licin-licin, yang membuatkan aku tak suka pakai losyen.

kemungkinan aku beli lagi losyen ni sangat besar hokeh! aku sangat rekomen oxygen fresh gel lotion kepada makhluk-makhluk yang tak berapa suka berlosyen atas sebab tak suka rasa lekit tu...hokeh. itu saja. naufal sudah memanggil.

p/s: kalau baca kat description kat belakang produk, ada shower gel, tapi tak nampak pulak kat mana-mana kaunter pasaraya mahupun kedai serbaneka...

No comments: