Pages

ORYSENSE

Orysense

NAPKIN BAYI UNTUK DIJUAL

aik?baru beli nak jual balik??merepek betul aku ni kan? mesti korang fikir aku beli banyak sangat tak beragak.

tak. bukan sebab tu aku nak jual balik.

aku jual balik sebab kakak aku pun bagi napkin yang sama, anak dia punya. banyak pulak tu. jadi aku nak jual balik yang aku dah beli.

1 pek 10 helai, 76cm x 76 cm, RM 20 termasuk pos.(pos biasa, bukan pos laju okey.) plain je, takde corak-corak.

napkin(orang jawa panggil popok) ni boleh guna jadi bedung, selimut, diaper, tuala, lap muka, mahupun lap kaki(bila dah tak mau guna lagi la)

maaf la, tak ada gambar. tapi aku dah buka dari sarung plastik tu, dan dah basuh. jadi kalau korang beli dari aku, dah selamat tak payah basuh lagi dah. lagipun, harga pasaran paling murah pun RM 21.90. aku cas RM 20 je...kira 2nd hand juga la walaupun tak pernah pakai kan...

bakal mak, yang tengah nak buat persiapan, yang nak beli napkin ni, boleh pm aku kat FB salhah suhot, atau email aku nuribudakcomel@gmail.com atau sms je aku 0192547554, kalau nak cepat. okey?(aku prefer sms aku terus.takut aku tak on9)

yang betul-betul nak je baru aku bagi nombor akaun okey. aku guna maybank,ambank,rhb,bsn. pilih la mana korang suka. okey?

No comments: