Pages

ORYSENSE

Orysense

MAK BEDAL

aku balik kampung hari tu...mak cik aku buat kenduri untuk anak dia, nak bersunat katakan...sambil-sambil tu mak aku pun buatkan rujak untuk aku gak...sempena dah 7 bulan...berapa ramai tanya gender anak aku ni..menyampah pulak rasanya...hahaha....

tapi itu cerita picisan je...paling best kenduri kali ni...sembelih kambing oit!!! hui...buat gulai ala mamak pula tu.....maka aku jadi mak bedal sepanjang 2 hari tu...hihihi...ade makcik aku yang buat cup cake coklat...hoh...aku sorang je pun boleh habiskan....

sesungguhnya aku memang mak bedal sejati!

balik sungai buloh, tiba-tiba sakit perut, dan muntah..nasib baik sekali je..kalau tak, haaruslah ke klinik. lega mak...

gambar-gambar jangan tanya. sebab aku taknak ada orang cemburu sebab gulai kambing tu memang super sedap!

No comments: