Pages

ORYSENSE

Orysense

BEBELAN MEREPEK

aku pergi melaka..kenduri kakak ipar aku kawen..
dah lama tak pergi melaka...

banyak juga berubah.
tapi ada juga benda yang tak berubah.
majlis bandaraya sana tak suka trim dahan pokok.
pokok-pokok kat melaka pandai membaca agaknya.....

sebab pokok-pokok yang pandai membaca ni, aku telah membuat aksi stunt di jalan raya(mujur tak ada kereta laju masa tu, kalau tak...pejam mata lah..)
terpaksa buat stunt, kalau tak terpaksa pusing lebih jauh.
dah la jalan kecik..

sampai rumah, terus tertidur.
penat.
encik suami online sekejap. kemudian tidur juga.

malam tu makan mi goreng sahaja.
senang.

oh...sebut pasal makan, aku teringin sangat nak pau goreng sekarang.
pau goreng yang aku selalu beli dekat dengan rumah kakak aku kat bandar baru bangi.

pau goreng dia sumpah superb!
cakoi dia buat pun sedap meletops!
kalau makan panas-panas oh...aku di sorga dunia!
dah sejuk pun adunan masih tip top lembut!!
huiii....

okey. dah cukup. nanti aku ngences banyak pulak.

No comments: