Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM RANT:: HADIAH TERINDAH

hai!!
dah lama aku tak menulis. lama gila. sibuk dengan macam-macam perkara.haha...
sedar tak sedar dah sebulan lebih aku bergelar isteri.
dan...
kandungan aku pun dah sama usia dengan perkahwinan aku.
rezeki. aku sendiri tak sangka aku diberi anugerah secepat ini...terima kasih Allah..
 *sumber dari google


baru 6 minggu. masih macam ni rupa anak aku..hehehe..

aku antara perempuan-perempuan mengandung yang ada alahan dan jadi terlebih sensitif terhadap macam-macam...
kesian aku...
macam-macam nasihat dari orang sekeliling aku tentang apa patut dan tak patut makan.
huhu....
teringin itu teringin ini..paling teruk, aku tak lalu nak memasak...kesian aku..eh..kesian encik suami...

apapun, doakan kandungan aku terus berkembang sihat dan selamat ya!

5 comments:

starzieti said...

Tahniah kak ! :)

Nisa Kay said...

WAHHH tahniah kak nik :D

Husna Adnan said...

Mari ramai-ramai melahirkan baby 2012! Haha!

Tahniah buat kali ke... berapa ek?
Banyak kali dah rasanya, ehehe.

cik chinta said...

congrats dear

Kayna said...

amin.. InsyaALLAH..