Pages

ORYSENSE

Orysense

RUTIN BARU AKU NAK JAGA MUKA

1. etude house magic rice pack peeling(lepas bersihkan mekap.biasanya malam)
ahaha..jangan tertipu dengan perkataan 'peeling' tu..tak ada kulit yang akan menggelupas di sini...benda ni tak berbuih, dan berbau herba sikit.ada butiran beras sikit..sikit je..(jadi kena pakai moisturizer, kalau tak takut kulit jadi kering pula)

 yogurt peel ni pula aku pakai pagi. benda ni ada macam skrub halus gila.

2.toner syahirah
wangi kot benda ni..paling best tak ada alkohol. jadi tak payah risau kulit sensitif yang sakit bila kena toner yang ada alkohol.(jenama loreal pun aku tak tahan yang ni pula sesuai)

3.olay total effects moisturizer plus cooling hydration
sebelum ni aku ada review JATUH CHENTA dengan produk ni kan???

jadi sekarang aku rasa kondisi kulit aku semakin baik(rasanya).
kulit pun makin cerah(rasanya juga)

paling aku suka bila sapu bb cream senang sangat nak rata.

nampaknya kena berterusan la jaga muka ni..nanti nak sapu mekap untuk kahwin mesti nampak segar gitu...lalalala

No comments: