Pages

ORYSENSE

Orysense

JATUH CHENTA:LIOELE SECRET PORE RICH BALM

huhui...sempatkan juga lah buat entri jatuh chenta kali ni...
produk yang aku nak cerita ialah LIOELE SECRET PORE RICH BALM.
apa benda ni?

produk ni merupakan base atau asas mekap. tapi nak kata asas sangat pun tak juga sebab produk ni lebih baik disapu di kawasan yang diperlukan sahaja.(nak sapu satu muka pun terpulang....tapi aku sayang..sebab mahal kot...)

okeylah...biar aku senaraikan perkara yang buat aku jatuh chenta dengan produk ni.
  • sesuai sangat dengan kulit berminyak. kawalan minyak dia superb i tell you..
  • nampak macam krim dalam botol, tapi jadi powdery selepas disapu pada kulit..no greasy feeling langsung.
  • membuat sapuan bb cream/foundation nampak lebih smooth(lebih-lebih lagi pada yang ada pore yang boleh nampak sebatu jauhnya macam aku)
  • boleh juga disapu atas mekap..betul ini aku tak tipu..efek lagi smooth!
aku baru guna sekali, tapi dah nampak keberkesanannya...aku memang selalu bermasalah pada bahagian t-zone..foundation memang nampak bertompok pada bahagian hidung...=.="
tapi produk ni memang aku punya HG lah...serius..
kalau habis aku sanggup beli lagi!

1 comment:

saya bukan kamu said...

cmne nk taw product nie halal ataw tak ea??