Pages

ORYSENSE

Orysense

RAMADHAN SUDAH DEKAT

agak-agak siapa belum habis ganti puasa lagi?
kalau belum cepat-cepat ganti okey. tinggal tak lama sangat dah.
(yang menulis ni macam tak sedar diri ingatkan orang..XD)

sebenarnya cerita utama di sini ialah, aku menyambut puasa dengan gaji pertama aku bulan ni.
ehehe..maaf, tak dapat belanja kamu-kamu-kamu..(aku PERLU jadi kedekut sehingga hari perkahwinan aku nanti.)

puasa tahu ini,harap-harap semuanya akan baik-baik saja.
aku akan sihat-sihat, tak keracunan lagi(dari puasa tahun lepas sehingga bulan lepas, aku keracunan 3 kali), tak sedih-sedih lagi, tak boros-boros lagi..
paling penting, bertambah ramping dan cantik(perasan! ^////^)

dan harap-harap semua urusan aku akan terus dipermudah dan dimurahkan rezeki oleh Allah, InsyaAllah.

harap-harap kamu semua pun begitu.
aamiiin!

No comments: