Pages

ORYSENSE

Orysense

::RANDOM RANT:: TAK SABAR

hoho..banyak perkara yang aku rasa tak sabar-sabar nak tunggu tahun 2012.
terutamanya misi melengkapkan koleksi novel fantasi aku..
lebih-lebih lagi ini

nak tahu kenapa?? aku dapat je novel grafik twilight jilid 2, maka lengkap lah koleksi.
tak percaya?
cool kan??

selain tu, aku juga tengah tunggu keluaran ke-4 siri wings, dan buku ke-2 siri angel:angel fire.
oh..mesti kamu hairan kan, buku bahasa inggeris yang aku baca semua fantasi makhluk agak supernatural? aku suka berimaginasi semasa membaca. novel tempatan lebih kepada realiti, jadi aku tak payah susah-susah bayangkan perkara pelik-pelik, magik-magik, cuma perlu bayangkan muka watak, kawasan kerja/tempat tinggal, perasaan watak. sudah.

2 comments:

Unknown said...

peminat novel ye? :)

Unknown said...

yup.ulat buku sejak zaman sekolah rendah lagi.