Pages

ORYSENSE

Orysense

OKEY, KERETA DAH PULIH.MALAH JADI LEBIH BAIK

sebelum ni saya dah cerita tentang alarm kereta...ala cerita yang tajuk panjang tu....

tadi lepas balik kerja saya minta adik saya jemput dan bawa saya pergi bengkel kereta...
bawa seorang technician balik tengok kereta dan saya minta dia remove terus benda tu....
kena cas RM60...
lepas saya bual-bual dengan encik technician tu, memang sah benda ni memang banyak buat masalah....lagi-lagi kereta saya kancil...dia bagi tahu, kancil sebenarnya tak sesuai dengan sistem ni, sebab karen kancil tak cukup kuat..ini bermaksud selama ni kancil aku terbeban lah kan???. WHAT THE....

i feel so stupid!!!!belajar tinggi pun tetap tak pandai-pandai...sememangnya kehidupan sungguh menakutkan!!!

jadi pengajaran..
sentiasa belajar..maksud aku bukan lah belajar tinggi-tinggi sampai phd bagai..tapi belajar tentang perkara disekeliling kita..yang mana itu adalah bekalan kita untuk survive dalam dunia yang penuh penipuan sekarang ni.
kamu ada phd pun belum tentu kamu tak akan kena tipu kan??

2 comments:

Unknown said...

hahahah..sama lah kita...selalu kena kutuk ngan abang sendiri,, pandai bwk keta,, tapi bila problem,, blurr...huhuhu

Unknown said...

tula..tapi kita belajar dari kesilapan...kali ni memang betul2 kapok,bak kate orang jawe