Pages

ORYSENSE

Orysense

MELUAT GILA

baru-baru ni menonton video make up tutorial made in malaysia punya....
ohhh...soooo...nak termuntah dibuatnya.
saya tak akan beritahu video mana satu..sebab nanti disangka haters pula..

tidak..saya bukan pembenci...tapi saya rasa dia sangat gedik dalam video-videonya(dah tau gedik tapi tengok juga..)..macam meniru michelle phan pun ada...

ya..saya memang suka menonton make up tutorial tapi tak adalah make up guru yang lain tu menggedik dalam video mereka..ya saya ada juga tengok video lain yang made in malaysia juga tapi yang lain tu tidak menggedik atau membuat sura ala-ala gedik terlenggok-lenggok....

saya ingat dalam satu atau dua video sahaja dia buat gedik tapi semua video dia gedik.

again..i am definitely not a haters.saya tak benci pun dia.sebab dia tak salah apa-apa pun dengan saya..cuma saya agak meluat dengan gaya dan suara sengaja gedik itu...haish..nak komen kat channel dia nanti dikata haters...haish.....
okeylah...nak pergi muntah sekejap..
terima kasih encik google

No comments: