Pages

ORYSENSE

Orysense

WRONG NUMBER

"suara dengarkanlah aku
apa khabarnya pujaan hatiku
aku disini menunggunya
masih berharap didalam hatinya
suara dengarkanlah aku
apakah aku masih dihatinya
aku disini menunggunya
masih berharap didalam hatinya"

erk..saya bukan nak cerita pasal lagu ni...cuma nak bagitau..chorus lagu ni ringtone handphone rongak saya tu...psst...jangan heboh-heboh...saya nyanyi sendiri tuu...hahaha...

lepas tu saya jawab la..
saya:hello
p:vanikam...
saya:??siapa ni..??
p:vanikam...!@!*#)(dia cakap tamil lepas tu)
saya:err.....(tak terkata apa)
p:...who is this?
saya:mister,i think you got wrong number..(la..boleh rupanya cakap bahasa yang aku boleh faham)
p:sorry..i got this number from my friend.just want to wish valentines day
saya:i see..but sorry..you really got the wrong number.i'm malay.and i don't celebrate valentines.
p:sorry.

nak ketawa pun ada.
panggilan yang menceriakan hari bosan saya..
hahahahaha

2 comments:

afifah said...

just want to wish valentines day..
wadush..mesty blushing gler time tu..haha,,

Unknown said...

haha...saye tak..orang tu la kot..hahaha..