Pages

ORYSENSE

Orysense

::NOVEL:: AKU YANG KAU TINGGALKAN

suspen tak??
haha...ini tiada kena mengena dengan mood atau perasaan okey...ini novel yang baru saya baca...
saja nak kongsi.

pada permulaan cerita saya rasa okey la..boleh layan.cerita dimulakan dengan masa kini..maksudnya keadaan terbaru watak utama.
masuk bab flash back,baru saya rasa ada kick untuk terus membaca.
cuma ada rasa sedikit was-was.bolehkah perkahwinan berlaku dengan keadaan akal lelaki tu sakit?bukan lah gila cuma kesan selepas kemalangan,tidak boleh menyatakan dengan jelas kehendaknya kepada orang lain.

bila cerita flash back tamat, rasanya kick cerita ni turut tamat bagi saya.
seterusnya saya rasa seperti baca majalah pelancongan.
apapun, itali memang tempat yang berbaloi dilawati.haha..

penamat cerita saya rasa semua pun sudah boleh jangka...novel melayu..everything like fairy tale...
kebanyakan novel pun begitu..tapi tak apa,sebab saya yakin setiap pembaca pun mahu begitu,penamat yang gembira,jadi tidak la stress selepas membaca.

pendapat saya?
saya beri 3 dari 5 bintang.

4 comments:

norien arshad said...

mau pinjam ! hahaha

Unknown said...

alamak...ada orang sudah pinjam dulu.sudah bawa balik kg la...

afifah said...

huhu..ni yg rse kurang minat nak bce..alaf 21 mmg skema cgt2..cam akk ckp ley jgka..buku prima bnyk yg best..especially..siti rosmizah..just love her.!

Unknown said...

erk..buku ni keluaran kaki novel..lupe pule nak mention...hehe..ouh..lepas ni ade lagi preview novel...tunggu...