Pages

ORYSENSE

Orysense

MENOLEH KEBELAKANG

terjumpa diari lama.....yup...dulu saya suka tulis diari...setiap hari....ada juga kadang2 x tulis..tapi jarang langkau.....bila baca balik diari tu...rasa kelakar pula...

yalah...kisah crushed kepada seseorang, kisah suka duka dengan kawan-kawan..kisah buat jenayah di sakeolah...haha..penjenayah la sangat...kakaka....

sebenarnya saya suka menulis....cuma sekarang sudah malas....lebih baik menaip....tak la sepenat menulis kan??

apapun bila saya renung kembali apa yang saya tulis...saya menyedari sesuatu...hidup zaman remaja sebenarnya sangat indah! tidak banyak yang perlu dirisaukan selain jerawat yang mula tumbuh, kerja sekolah, cikgu disiplin, persaingan menambat hati jejaka popular sekolah(saya elak),...kerisauan paling besar hanya sama ada lulus SPM atau tidak....

tapi meniti usia dewasa adalah sesuatu yang sangat berbeza...banyak perkara mula menyesakkan fikiran, banyak pula jemputan perkahwinan mula menyapa meminta dipenuhi, mak bising kerana masih tidak handal memasak(saya tak suka masak)...paling utama...DUIT dan KERJA.....

apapun...HIDUP MESTI TERUS!

No comments: