Pages

ORYSENSE

Orysense

MARI TANAM AZAM

azam.
isu hangat setiap kali menjelang tahun baru.
semua pun sibuk nak bagitahu azam masing-masing....

teringat zaman sekolah rendah...(mode flashback bermula)

cikgu:saya mahu kamu semua tulis wawasan tahun baru kamu dan tampal atas meja masing-masing ya!

kami
:wawasan tu apa cikgu?

cikgu
:azam tahun baru lah....buat cantik-cantik ya!

kami:baik!

malam itu.......
bertungkus lumus buat azam yang cantik..hehehehehe

antara azam yang pernah saya tanam
  • mahu jadi permaisuri
  • mahu pergi kayangan(?XDD)
  • mahu jadi sailormoon((?)boleh kira kah?)
  • mahu belajar tinggi-tinggi
(tamat imbas semula)

seiring usia meningkat azam semakin berubah...mengikut peredaran masa....lalu saya pun berazam
MAHU JADI JUTAWAN.....!

tapi sekarang..saya berazam untuk
MEMBAHAGIAKAN ORANG YANG SAYA SAYANG DAN SAYANG PADA SAYA...
ecewah....
ringkasnya azam saya..hahahaha....tidak juga kan.....sebab saya masih mahu mengumpul kekayaan...lalalalala

apa azam kamu??

No comments: