Pages

ORYSENSE

Orysense

TONTON WAYANG

aha....minggu ini sahaja sudah dua kali menonton wayang.....
yup...wayang pertama MAGIKA.
wayang kedua LEGEND OF THE GUARDIAN



cerita yang menarik.mungkin akan ada sekuel memandangkan ini baru adaptasi dari novel yang pertama.
  • visual yang baik
  • pelakon suara yang mantap
  • skrip yang bagus
  • sesuai untuk tontonan seisi keluarga
  • membuat saya rasa mahu terbang!
  • enjoy this trailer


watak-watak penting


apapun..watak-watak cerita ini mengingatkan saya kepada burung hantu yang selalu bertenggek dipelepah pokok kelapa pandan di tepi bilik saya semasa saya kecil dahulu.
macam menunggu saya untuk tutup tingkap bilik.saya suka berbual dengan burung hantu tersebut. serius..saya rasa burung hantu sangat comel err...walaupun sedikit menakutkan...



No comments: